Image and video hosting by TinyPic

www.ustream.tv/channel/tunggal-fm

"ENJOY EVERY MOMENT"

The Official Blog since 27 December 2009

INSTAGRAM : ninabanana94

#ninaradzali #tunggalfm

INFO : Blog ini adalah UMUM. Sebarang idelogi, teori dan apa jua yang ditulis tidak semestinya bersifat tepat dan sempurna. Yang baik boleh diambil, yang buruk boleh ditingkatkan kepada yang lebih baik. Semua penulisan adalah 100% dari buah fikiran penulis. Sebarang cadangan, pendapat, ketidakpuasan, pertanyaan event, hal berkaitan perniagaan, perkara berbentuk urusan dan apa sahaja boleh dilontarkan diruangan 'comment' atau ke alamat E-mail ninabanana94@gmail.com

Saturday, May 21, 2011

Saya blogger busy . .





Assalamualaikum W.B.T . hoyeahh . lama sudaaa Nina
meninggalkan blog ni . Asyik busy jeh laa . Susah lah
nak blogging kalau dah f5 ni . Haiyyaaaaa .
Ape-ape pun , tak ada ape sangat yang menarik
untuk ditulis buat masa sekarang akibat sibuk
baca mail yang melambak dan memikirkan ape lagi
nak buat . Dengan folio lagi nak siapkan , nak
baca buku lagi kannn . Ape lagii . korang tunggu je
lahh ehh khabar baru dari Nina di entry akan
datang . Sabar yeah korang . Nina TETAP akan setia
bersama blogger . yyyeeeehaaaa . chiowwwzzzzz .
caucincaauuuuu , zaaaassssssssssss ! love ya http://www.cute-smiley.com





P/S : We need a lot effort tu achieve success . Just
believe yourself and work hard :)