Image and video hosting by TinyPic

www.ustream.tv/channel/tunggal-fm

"ENJOY EVERY MOMENT"

The Official Blog since 27 December 2009

INSTAGRAM : ninabanana94

#ninaradzali #tunggalfm

INFO : Blog ini adalah UMUM. Sebarang idelogi, teori dan apa jua yang ditulis tidak semestinya bersifat tepat dan sempurna. Yang baik boleh diambil, yang buruk boleh ditingkatkan kepada yang lebih baik. Semua penulisan adalah 100% dari buah fikiran penulis. Sebarang cadangan, pendapat, ketidakpuasan, pertanyaan event, hal berkaitan perniagaan, perkara berbentuk urusan dan apa sahaja boleh dilontarkan diruangan 'comment' atau ke alamat E-mail ninabanana94@gmail.com

Sunday, December 19, 2010

Manusia , Facebook dan Poker

Heyyyaaaa ! post kali ni nak cerita tentang
KEGILAAN manusia dengan bermain poker di Facebook .
Ini ade kaitan dengan saya . Kerana apa ? kerana SAYA
PUN MANUSIA ! hehe . bermakna ni ade kaitan dengan saya
lah kan . HAHAHA ! okay , nina memang tak suka lah nak
main game ape semua , tapi bila main poker dekat FB ni
jadi minat pulak . Maybe jadi syok kot sebab dapat menang
duit yang ala-alan tipu kan . HAHA ! setakat menang/dapat
duit dalam game semata-mata pun jadi kesukaan kan ? HAHA !

Poker on Facebook


Ni masa play poker beberapa hari yang lepas



P/S : Mana nya aku tak terjebak dengan game ni ,
dah 1 family aku main game ni . Bapak aku punn layan
game ni . Adik aku pun mengajar . hahh mana tak nye .
HAHAHA ! Takpe lahh you all , sekadar main dalam game ni
jeh takpe lah , asalkan korang jangan main game ni betul2
dekat dunia realiti . nanti DOSA BESAR plak . haha





No comments: