Image and video hosting by TinyPic

www.ustream.tv/channel/tunggal-fm

"ENJOY EVERY MOMENT"

The Official Blog since 27 December 2009

INSTAGRAM : ninabanana94

#ninaradzali #tunggalfm

INFO : Blog ini adalah UMUM. Sebarang idelogi, teori dan apa jua yang ditulis tidak semestinya bersifat tepat dan sempurna. Yang baik boleh diambil, yang buruk boleh ditingkatkan kepada yang lebih baik. Semua penulisan adalah 100% dari buah fikiran penulis. Sebarang cadangan, pendapat, ketidakpuasan, pertanyaan event, hal berkaitan perniagaan, perkara berbentuk urusan dan apa sahaja boleh dilontarkan diruangan 'comment' atau ke alamat E-mail ninabanana94@gmail.com

Sunday, December 19, 2010

Award from Cik Ayda !



Hello , hello , HELLO ! Assalamualaikum semuaaaa !
Saya tahu korang semua rindu saya sebab saya dah 3 hari
tak online FB , tak online Blogger and segala macam account
lahh kan , so , saya nak cakap SAYA RINDU AWAK SEMUA !
hehe . okay2 , before saya mengarut , saya nak nyatakan
rasa terharu selepas terima awards ni . YEAHH . kerana setelah
saya ni agak SUKA SANGAT follow ramai orang , saya tak sangka
saya sudah follow satu blog yang cantik ni sehingga melayakkan saya
menerima award ini sebagai follower dia . HEHEHE ! so kalau
korang nak award ni , heyy deeeyyy ape lagi pergi lah FOLLOW dia .
huhuhu . Anyway , Thanks cik Ayda dah invite saya terima awards
ini melalui shoutbox saya yaaaahhh ! Sebelum tuh ada 2 soalan
daa kena jawab . Thanks again to Cik Ayda
yang cantik kerana bagi award ini :D



1- apa pendapat anda tentang en.belogg kesayangan ayda nih??

ANSWER : Awww , lookin great and COOL yeahhh ! I REALLY
LOVE IT ! Warna purple , layout yang cool menampakkan ciri
yang tenang dan lembut apabila singgah di blog anda .
Blog yang cantik ! Jadi keep it up okay ! :)
5 Star for you ! :)

2- tuan empunya belogg ni oke ta (cikayda)??

ANSWER : YEAHH , blog anda dah cantik plus tuan punya
blog yang baik dan peramah . So , memang serba kena
lah dengan diri anda . Semamangnya SAYA SANGAT BERPUAS
HATI dengan anda serta blog anda . I give you 5 Star ! :)











No comments: