Image and video hosting by TinyPic

www.ustream.tv/channel/tunggal-fm

"ENJOY EVERY MOMENT"

The Official Blog since 27 December 2009

INSTAGRAM : ninabanana94

#ninaradzali #tunggalfm

INFO : Blog ini adalah UMUM. Sebarang idelogi, teori dan apa jua yang ditulis tidak semestinya bersifat tepat dan sempurna. Yang baik boleh diambil, yang buruk boleh ditingkatkan kepada yang lebih baik. Semua penulisan adalah 100% dari buah fikiran penulis. Sebarang cadangan, pendapat, ketidakpuasan, pertanyaan event, hal berkaitan perniagaan, perkara berbentuk urusan dan apa sahaja boleh dilontarkan diruangan 'comment' atau ke alamat E-mail ninabanana94@gmail.com

Sunday, December 19, 2010

Award for me ! :)



Hey , heyy bebeyhhhh ! I got this award yeahh .
I got this award from this sweetie blogger Miss Mieyra .
Hehe . mentang2 lahh aku ni agak2 tak boleh blah kan speaking
tiba2 pulak ni , dari award tadi aku panggil Cik , ni aku
panggil Miss pulak . HAHA . gediks yea
aku . sebelum aku selesai terima award ni , adelah
beberapa soalan aku kena jawab . macam biasa la kan :D

1. Nickname untuk pemberi award
-Miss Mieyra
the sweetie blogger :)

2. Ucapan kepada pemberi award
-Terima kasih banyak2 kerana sudi tag Nina
dalam award ni . aww terharu amat sangat :D

3. 6 peberet singer
-Allahyarham Tan Sri P.Ramlee
-Katy perry
-Fergie
-Taylor swift
-Yuna
-Mizz Nina

4. Tag award ni kepada :
-HEHE , jangan terkejut yeah korang . Nina sudah memerhatikan
blog korang sekian lama . Maka secara rawak dan secara pemerhatian
dari Nina , Nina telah tag anda dalam award ini . TAHNIAH
Eily Farhana dan Nur Amirah

*OPSSS ! blog ni ada copy right lahh . so pandai2 lah yea korang
copy award ni :D

No comments: