Image and video hosting by TinyPic

www.ustream.tv/channel/tunggal-fm

"ENJOY EVERY MOMENT"

The Official Blog since 27 December 2009

INSTAGRAM : ninabanana94

#ninaradzali #tunggalfm

INFO : Blog ini adalah UMUM. Sebarang idelogi, teori dan apa jua yang ditulis tidak semestinya bersifat tepat dan sempurna. Yang baik boleh diambil, yang buruk boleh ditingkatkan kepada yang lebih baik. Semua penulisan adalah 100% dari buah fikiran penulis. Sebarang cadangan, pendapat, ketidakpuasan, pertanyaan event, hal berkaitan perniagaan, perkara berbentuk urusan dan apa sahaja boleh dilontarkan diruangan 'comment' atau ke alamat E-mail ninabanana94@gmail.com

Thursday, December 23, 2010

Award Blogger Cemerlang

Create your own banner at mybannermaker.com!


Hello , hello blogger semua !
Assalamualaikum w.b.t . Sekarang memang musim
orang semua dapat award jeh kan ? Sampai entry2
manusia zaman sekarang ni pun ramai entry penuh dengan
award . Takpe2 , ini satu penghargaan yang amat saya
hargai . hehe . Anyway , melalui shoutmix shoutbox , ade
seorang blogger yang baru Nina follow bagi Nina tag ni .
Terima Kasih kepada Encik Loqman Hakim
Maaf lah kerana tulis Encik , ni sebagai tanda menghormati .
Sebab saya masih muda :)

Okay , macam biasa jawab soalan . 2 soalan je :)



1)Apa pandangan anda tentang blog Catatan Loqman Hakim?
-Blog ini memaparkan jati diri tuan blog sebagai seorang
yang berwawasan melalui cara penyampaiannya . Blog ini sangat
teratur dan kemas .

2)Boleh ceritakan sikit pasal blog anda(Jangan lebih 100 pp)
-Blog ini bermula pada 27 December 2009. Blog NiNaBaNaNa's Life
adalah sebuah blog yang memaparkan kehidupan saya sebagai
seorang manusia biasa yang sering melakukan kesilapan sebagai
seorang manusia yang lemah . Blog ini menjadi salah satu laman web rasmi
saya sebagai pengguna nama NiNaBaNaNa dalam setiap account saya .
Jadi disini tertera cerita tentang kehidupan saya . Bukan sahaja
tentang kehidupan saya , namun kehidupan yang berlaku di sekitar
saya . Saya mementingkan kekemasan dalam cara penulisan , kesilapan ,
susunan dan segala yang ada didalam blog saya . Saya akan segera
memperbetulkan kesilapan teknikal yang berlaku di dalam blog saya
dengan segera .

3)Tujuan utama anda berblog?
-Mencuba berjinak-jinak dalam dunia blog .
-Melatih diri dan berani mencuba dengan mencuba mencipta kelainan
-Mencuba menjadi kreatif dan kritis .
-Melengkapkan masa lapang
-Berkenalan dengan penulis blog
-Mempelajari sesuatu yang baru
-Mencari dan ingin membaca cerita terbaru dari semua blogger .
-Menggerakkan minda saya bagaimana ingin membuat
sesuatu pembaharuan didalam blog ini dengan daya usaha sendiri .


No comments: