Image and video hosting by TinyPic

www.ustream.tv/channel/tunggal-fm

"ENJOY EVERY MOMENT"

The Official Blog since 27 December 2009

INSTAGRAM : ninabanana94

#ninaradzali #tunggalfm

INFO : Blog ini adalah UMUM. Sebarang idelogi, teori dan apa jua yang ditulis tidak semestinya bersifat tepat dan sempurna. Yang baik boleh diambil, yang buruk boleh ditingkatkan kepada yang lebih baik. Semua penulisan adalah 100% dari buah fikiran penulis. Sebarang cadangan, pendapat, ketidakpuasan, pertanyaan event, hal berkaitan perniagaan, perkara berbentuk urusan dan apa sahaja boleh dilontarkan diruangan 'comment' atau ke alamat E-mail ninabanana94@gmail.com

Tuesday, November 16, 2010

Edit photo kawan-kawan :)



Permandangan indah dan pose Tasha yang menarik



Fatheen Nadhirah



Fatheen Natasha



Fatheen Nadhirah

******************************************************************************

Di hari Raya Aidiladha ni aku tak pergi
mana-mana . So , aku duduk rumah dan Online
sahaja tengok ape-ape yang menarik .
Suddenly aku dapat ilham ape yang aku minat
dan aku lakukan . Editing photo . yeahh .
walaupun aku tak ada new photo , aku edit
orang punya pun jadi lahh . Lagi satu , aku edit
diaorang ni punya photo sebab aku sangat sukakan
suasana ditepi pantai . sungguh indah dan nyaman .
Pose mereka pun agak menarik :)


P/S : Kepada anda yang berminat untuk Nina
edit kan photo-photo korang jangan segan silu
ADD Nina okay ! Dan mintak jeh tolong Nina .
Nina akan try tolong :)


No comments: