Image and video hosting by TinyPic

www.ustream.tv/channel/tunggal-fm

"ENJOY EVERY MOMENT"

The Official Blog since 27 December 2009

INSTAGRAM : ninabanana94

#ninaradzali #tunggalfm

INFO : Blog ini adalah UMUM. Sebarang idelogi, teori dan apa jua yang ditulis tidak semestinya bersifat tepat dan sempurna. Yang baik boleh diambil, yang buruk boleh ditingkatkan kepada yang lebih baik. Semua penulisan adalah 100% dari buah fikiran penulis. Sebarang cadangan, pendapat, ketidakpuasan, pertanyaan event, hal berkaitan perniagaan, perkara berbentuk urusan dan apa sahaja boleh dilontarkan diruangan 'comment' atau ke alamat E-mail ninabanana94@gmail.com

Thursday, October 14, 2010

TEENAGERS WORLD :)

happy Pictures, Images and Photos

Dalam meniti alam remaja ni , mcm2 dan pelbagai perkara kita akan
alami . pelbagai perkara baru kita akan hadapi .
kadang2 perkara baik , kdang2 perkara buruk . terpulang lah
kepada nasib dan ketentuan Ilahi . hurmm . kita sebgai
manusia kena tabah mengharungi nye .
(eceyh2 WAH WAH WAH ! ayat aku . . ! )
hurmm . mula2 semua yang aku hadapi aku akn rasa mcm TERUK
sangat2 aw , tapi dah lame2 , baru lah aku pahami and rasa
semuanya kenangan indah dalam hidup yang mematangkan aku .

kesimpulannya , nak x nak , kita HADAPI SAHAJA DENGAN TENANG :)

P/s : yo PEACE NO WAR man ! :D


No comments: