Image and video hosting by TinyPic

www.ustream.tv/channel/tunggal-fm

"ENJOY EVERY MOMENT"

The Official Blog since 27 December 2009

INSTAGRAM : ninabanana94

#ninaradzali #tunggalfm

INFO : Blog ini adalah UMUM. Sebarang idelogi, teori dan apa jua yang ditulis tidak semestinya bersifat tepat dan sempurna. Yang baik boleh diambil, yang buruk boleh ditingkatkan kepada yang lebih baik. Semua penulisan adalah 100% dari buah fikiran penulis. Sebarang cadangan, pendapat, ketidakpuasan, pertanyaan event, hal berkaitan perniagaan, perkara berbentuk urusan dan apa sahaja boleh dilontarkan diruangan 'comment' atau ke alamat E-mail ninabanana94@gmail.com

Friday, October 15, 2010

Ape dah jadi ni beb ?

148 Pictures, Images and Photos

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh . haaa , ini hari
aku nak cite sikit pasal diri aku ni . haaa , aku x paham lahh kan
sejak akhir2 ni kenapa orang2 semua cakap badan aku
nampak susut . ramai kata badan aku dah kurus sikit dan muka
aku dah x tembam mcm dulu lagi dahh . yang aku pelik ni selalu
nya pompuan jeh yang care pasal badan orang ni , ni lelaki pon
da 2 org tegur aku benda yang sama . aku pun x tau nape .
mula2 sorang dua cakap aku x lah percaya mana pown .
tapi kalau dah sampai budak lelali pun tegur , aku pun x taw lah
nak kata ape . ade yang kata aku lemah , dah x bape na bercakap .
ade yang take care psl aku n kata aku kena kurang sikit ber-FB ,
takot orang mandrem lah katakan . THANKS okay take care
psl aku . actually aku x de pape . just stress sikit n penat .
aku x de pape . jangan risau ok . lagipun skang ni aku
dah mula malas makan . time rehat at sekolah pun aku x makan .
HAHA . arr , lagi satu
ape aku makan semua keluar balik . hahahaha :D



P/s : Kawan2 yang amek berat tuhh , THANKS banyak2 lah yeaa :)
sayang korang :)



No comments: